2 Ocak 2016 Cumartesi

Tokatlı Futbolcu Pereira'nın Yeni Keşfi - Tokatspor Son Dakika

2009'da Tokat'ta TOKATSPOR-FENERBAHÇE MAÇINDA Edu'yla seremoniye çıkan Samed, önceki gün ise Tuzlaspor-Fenerbahçe maçında forma giydi ve Pereira'dan tam not aldı.



Muhammed Samed Karakoç.. Muhtemelen bu ismi birçoğumuz ilk kez önceki gün F.Bahçe'nin Tuzla ile oynadığı Türkiye Kupası maçında duyduk. Kendisi Vitor Pereira'nın 'genç' ağırlıklı kadrosunda şans bulan yıldız adaylarından biriydi. Ne asist yaptı ne gol attı ancak başarı öyküsüyle dikkatleri üzerine çekti.

TOKAT'TA SERAMONİYE ÇIKTI

1997 Tokat doğumlu Samed futbol topuyla henüz 8 yaşında tanışsa da hayalleri 2009'da Tokat'la F.Bahçe arasında oynanan kupa maçında gerçeğe dönüştü. Kanarya'nın 1-0 kazandığı mücadelede Edu'yla birlikte seremoniye çıkan Samed'in hayatı yavaş yavaş değişiyordu.

GİZLİ KAHRAMAN OLDU
Babasına "Ben de futbolcu olmak istiyorum" dedikten sonra İstanbul'da F.Bahçe'nin kapısından ilk kez girdi. 14'ünde ise A Milli Takım'ın Avusturya'yı 2-0'la geçtiği karşılaşmanın gizli kahramanı oldu.

İDOLÜ ARDA TURAN
Dakikalar 28'i gösterdiğinde yaşanan bir taç pozisyonunda topu Hakan Balta'yla öyle hızlı buluşturdu ki, onun el çabukluğu sayesinde savunmayı dengesiz yakalayan Arda Turan fileleri havalandırdı. O günlerde verdiği bir röportajda "F.Bahçe'nin Arda Turan'ı olmak istiyorum" istiyorum diyen 18 yaşındaki orta saha, önceki gün ise bu hayaline bir adım daha yaklaştı. Tuzla karşısında ilk kez F.Bahçe A Takımı'nın formasını giyen Karakoç, 45 dakikada gösterdiği performansla hocası Vitor Pereira'dan tam not almayı başardı.