12 Kasım 2014 Çarşamba

TOKATSPOR GELİYOR !!



ŞİMDİ HEDEF BİRİNCİ LİG





Tokatspor da Teknik Direktör Ferruh Özgünün istifası sonrası takımın başına getirilen Mehmet Birinci resmi sözleşme imzaladı.
Tokatspor tesislerinde gerçekleşen imza töreninde Tokatspor kulüp Başkanı Emin Yılar ve Yönetim kurulu da hazırda bulundu. İmza töreninde bir açıklama yapan Tokatspor kulüp Başkanı Emin Yılar, 'Ferruh hocamızın istifası sonrası takımızın başına geçmişten de camiamızın yakinen tanıdığı Mehmet hocamızı getirdik ve Hocamız ile bir yıllık bir sözleşme imzaladık. İnanıyorum ki takımımızdaki son dönemdeki durgunluk, istikrarsızlık yeni hocamızla birlikte son bulur ve bir çıkış yakalarız. Önümüzde Keçiören maçımız var bu maçla birlikte takımımız eski günlerine döner. Yeni teknik heyet kadromuza inancımız tamdır. Takım olarak birlik beraberlik içinde geleceğe olana güvencimiz tamdır.


 Bu konuyla ilgili olarak sayın vali beyle de görüştüm. Kendileri bu konuda her türlü desteği, yardımı yapacaklarını dile getirdiler. Sayın Belediye Başkanımızda bütün görüşmeler aşamasında da yanımızda olduklarını belirttiler. Bu güzellikler içerisin de bizlerde gönül rahatlı içinde imzamızı atacağız. Yeni hocamıza ve ekibimize hayırlı olsun diyor başarılarını bekliyoruz' dedi.
Tokatsporun yeni Teknik direktörü Mehmet Birinci ise Tokatspor yönetim kurulu kendilerini bu noktada bu göreve layık gördükleri için çok teşekkür ettiğini belirterek 'Tokatspor ile her konuda mutabakata vardık. Onları şartları bizim şartlarımız aynı noktada birleşti ve bundan dolayı da çok mutluyum. Tokat şehri benim çok sevdiğim değer verdiğim bir şehirdir. Bu konuyu sayın başkanımızla da paylaştık. Tokat'a daha önceleri değişik takımlarla bir çok kez gelmiştim. Her geldiğimizde Tokatsspor yöneticileri tarafından iyi bir şekilde karşılanmışız dır. Benim için Tokat'ın yeri her zaman farklıdır. Sadece geçen sene beni üzen bir durum oldu ki, geçen dönem Giresunspor başında iken geldiğimizde çok az bir seyirci kitlesi vardı. Bu Tokat ve Tokatspora yakışmıyor. Bilindiği gibi taraftar bir takımın on ikinci adamı gibidir. Onlara olmadan ne yönetimler nede bizler bir şeyler yapabiliriz. Tokat halkı bu takıma sahip çıksınlar mutlaka, bizim Tokat gibi küçük şehirlerde her zaman spor ön plandadır. Tokatspor da bu şehrin markasıdır.


Televizyonlarda Tokat ismi duyduklarında mutlaka herkes gruplanıyorlardır. Geçmiş dönemlerde play-oflar oynamıştır bu takım. O zamanlarda taraftarın verdiği desteği bizleri şimdide istiyoruz. Benim kapım taraftarlara her zaman açıktır ve herkesin fikrini dinlemeye hazırızdır. Bizim tek isteğimiz var herkesin bu takıma sahip çıkması ve maçlara gelerek destek vermeleridir'. İfadelerini kullandı.

(Tokatspor Facebook Sayfasını Beğenin) (Like)