3 Şubat 2014 Pazartesi

Tokatspor'da Galatasaray mesaisi başladı - Tokatspor Son Dakika

Tokatspor, Ziraat Türkiye Kupası B Grubu'nda çarşamba günü Galatasaray ile yapacağı maçın hazırlıklarına başladı.Kulüp tesislerinde teknik direktör Mehmet Şahan yönetiminde gerçekleştirilen antrenmanda futbolcular, bir süre koştu. Koşunun ardından, dünkü Hatayspor maçında forma giyen futbolcular soyunma odasına gitti. 
Diğer oyuncular ise dar alanda top kapma çalışmasıyla idmanı tamamladı.Kulüp Başkanı Emin Yılar, antrenman öncesinde basın mensuplarına yaptığı açıklamada, teknik heyetle bir sorunlarının olmadığını söyledi. Camiada herkesin, birlik ve beraberliğin kulüp için öneminin farkında olduğunu belirten Yılar, "Birlik beraberlik konusundaki birtakım kırılmaları, incinmeleri telafi ettik. Durmak yok, yola devam" dedi. Kadroya dahil ettikleri yeni oyuncularla antrenmanların sürdüğünü kaydeden Yılar, teknik direktör Mehmet Şahan'ın yönetim tarafından kabul edilmeyen istifasına ilişkin, "Zaten Mehmet hocadan bize resmi istifa değil, sözlü istifa gelmişti. Biz de bu konunun üzerine düştük. Hocamızla görüştük. Kendileri de bu saatte çok duygusal olmanın Tokatspor'a zarar vereceğini ve buna gönlünün razı olmayacağını dile getirdi" diye konuştu.Tokatspor'un, yönetimiyle, sporcusuyla, teknik kadrosuyla birlik ve beraberlik içerisinde en iyisini yapmaya gayret ettiğini dile getiren Yılar, "Bizim için öncelikli olan takımımızın, hocamızın ve yönetimimizin birlik ve beraberliği. Lütfen dünkü gibi olur olmaz yerde hocamızın ve futbolcularımızın motivasyonunu bozacak çıkışlar olmasın, bu konuda taraftarları, Tokatsporluları daha duyarlı olmaya davet ediyorum" ifadelerini kullandı. - Şahan görevine devam ediyorTeknik direktör Mehmet Şahan ise Hatayspor maçın sonrası mağlubiyetin etkisiyle taraftarlardan tepki aldığını belirterek, tepkiyle yaşamaya pek alışkın olmadığını söyledi.Tokatspor'u sevdiği için bu durumdan çok etkilendiğini anlatan Şahan, "Yanımda da 14 yaşında çocuğum vardı. Çocuğum soyunma odasına gözyaşlarıyla girince çok daha fazla etkilendim ve bu işin Tokatspor'a zarar vermemesi için, birlikte olduğum sayın başkan ve yönetim kuruluna zarar vermemesi için ya da benim olumsuzluğumun takım üzerinde bir sıkıntı oluşturmaması adına görevimi bırakmak istediğimi söylemiştim" diye konuştu.Tokatspor'un en zor gününde yanında olmaya gayret ettiğini belirten Şahan, "Gerek oyunculara gerek başkanıma ve yönetim kuruluna hakikaten elimden geldiğince sorunların çözümünde yardımcı olmaya çalıştım. Bu takım belki çok iyi oyunculardan kurulu değil ama çok karakterli oyunculardan kurulu diye defalarca belirttim" dedi.Takımının hem Spor Toto 2. Lig'de hem de Ziraat Türkiye Kupası'nda mücadele ettiğini hatırlatan Şahan, şunları söyledi:"Takımım iki yönlü bir grafik çizdi. Birincisi Ziraat Türkiye Kupası'nda çok iyi olması, biri ise lig maçlarında beklediğimiz kadar iyi olmaması. Bu, bizi üzerken oyuncularımız bundan mutluluk duymadılar. Onların da üzüldüğünü kesinlikle belirtirim. Burada sayın başkanım ve yönetim kurulunun, vali beyin, bu takımın sorunlarını çözme adına, özellikle ekonomik sıkıntılarını çözme adına gösterdikleri gayreti görmemezlikten gelme gibi bir durumum söz konusu değil. Yalnız taraftarlarımız takımlarının mutlaka galip gelmesini bekler. Bu, onların hakkıdır ama bazı gerçekleri gözden kaçırmadığımızda düşünce doğruluğumuz kesinlikle birleşir. Dün Hatayspor maçında sahaya çıkan, oyuna başlayan 11 kişinin 6'sı 22 günde 6 maç oynamış oyunculardı. Deyim yerindeyse, ayaklarını vücut taşımıyor, beynin verdiği emri kabul etmiyor pozisyonundaydılar. İnanın futbolcularımızın durumuna bakınca ben teknik sorumlu olarak çocuklara acıdım. Tokatspor'un menfaatleri adına, sayın başkanım Emin Yılar ve yönetim kurulunun bana güveni adına, sayın valimize verdiğim söz adına görevime devam etmeyi uygun buluyorum."-"Galatasaray'ı buraya getirmenin hazını çıkarmalıyız" Kupada çarşamba günü Galatasaray'a karşı zorlu bir maça çıkacaklarını belirten belirten Şahan, "Oyuncularım Tokat tarihinde ilk defa Galatasaray'ı Tokat'a getiriyor. Bu, bize, yönetim kuruluna ve oyuncularıma nasip olmuştur. Rakibimizin kalitesini dile getirmeye gerek yok. Oyundan çok, Galatasaray'ı buraya getirmenin hazını çıkarmalıyız diye düşünüyorum" dedi.Takım kaptanı Yaşar Kabakçı da Ziraat Türkiye Kupası'nda gruplara kalmalarının hem kulüp hem de şehir adına önemli olduğunu vurgulayarak, "Şehrimizin tanıtımı açısından Galatasaray maçı da bu maçlardan biri olacak" diye konuştu.Lige odaklanmaları gerektiğini vurgulayan Kabakçı, "Bence Galatasaray maçından daha önemli olan lig maçlarımız var. Bu zor durumdan ve sıkıntılı bir an önce kurtulmamız gerekiyor. Bizim esas hedefimiz bu" ifadelerini kullandı.