6 Nisan 2013 Cumartesi

Pazar Belediye Başkanı Adnan Özmen'den TOKATSPOR'a Tam Destek


Pazar Belediye başkanı Adnan Özmen Tokatspor yönetimi futbolcular ve teknik heyet ile yemekte bir araya geldi. Tarihi Mahperi Hatun kervansarayında bir araya gelen Pazar Belediye Başkanı Adnan Özmen Tokatspor’u Sahiplenilmesi gerektiğini bizim neden bir sivasspor gibi olamayacağımızı söyledi. 

Tokatspora destekde yavan kaldı.

Tarihi Mahperi Hatun kervansarayında yemekten sonra bir konuşma yapan Başkan Özmen; Tokatspor kulübü olarak İlçeme hoş geldiniz sizleri çok seviyorum başarılarınızın devamını diliyorum. Ben Tokatspora yabancı biri değilim daha önceleri de içerisinde ve yanında bulundum. Sizlerin psikolojisini anlayan biriyim. Ben aslında bu yemeği daha önceden vermek istiyordum ama nasip bu güne imiş. Sizler ile birlikte olmaktan mutluyum, he zaman başarılı olacağımıza sonsuz inancım var. Biz Pazar belediyesi olarak Tokatspora yapmamız gereken ne ise onu yapmaya hazır olduğumuzu bilinmesini istiyoruz. Burada başta Tokatspor kulübü başkanımız, yönetim kurulu üyeleri, hocalarımız ve sizlerin huzurunda söz veriyoruz. Bizler sizlerin bizi nereye götürdüğünü bilen biriyiz. Ekonomi açısından bakıldığında bizlere bağlı olduğunuzu biliyorum. Ama görüyorum ki Tokatlı olarak bu konuda yavan bir hareket eder durumdayız. Ben örnek olarak Sivas’ı görüyorum biz neden Sivas gibi olmuyoruz gibi düşünerek sizlere başarılar diliyorum.

Play of yolunda bu birlik beraberliğe ve sahiplenmeye ihtiyacımız var.

Tokatspor kulübü başkanı Emin Yılar; Bizim buraya gelmemize ve sunmuş olduğu bu ikramdan dolayı sayın belediye başkanımız Adnan beye teşekkürlerimiz ifade etmek istiyorum. Adnan başkanımız bilindiği gibi Pazar belediye başkanımızdır ama her daim Tokatsporumuzun yanında oldu. İç saha maçlarında hemen hemen her maçta yanımızda hatta ve hatta bizim bile gidemediğimiz birçok deplasman maçında da tokatsporumuzu yalnız bırakmadı. Bu günde burada Play of mücadelemizi sürdürdüğümüz bu maratonda moral ve motivasyonumuzu artırmak için bize sunmuş olduğu bu ikramdan dolayı kendilerine çok teşekkür ediyoruz. Başkanımızın da verdiği örnek gibi biz neden bir sivasspor gibi olamıyoruz. Onlar gibi olmamış için sahiplenmemiz gerektiğini söyledi. Bizimde şuan itibari ile play of yolunda bu birlik beraberliğe ve sahiplenmeye ihtiyacımız var inşallah bu birlik ve beraberliği sağlar ve play of yolunda başarıyı takımımızla hep birlikte sağlarız.



Biz Tokat’ı bir bütün olarak görüyoruz.

Tokatspor Teknik direktörü Altınsoy yemekden sonra yapmış olduğu konuşmada ‘Bu güzide güzel ilçemizin bu gün misafiriyiz sayın belediye başkanımız bizi takımımızı ve yönetimimizi misafir etti. Bizlerde burada olmaktan mutluyuz. Sayın belediye başkanımızın bu gün değil çok çok öncesinden yanında olduğunu biliyoruz. Yöneticili yaptı sıkıştığında maddi manevi desteğini her zaman bizlere sundu. Bu vesile ile takımım adına teknik heyet adına kendilerine teşekkür ediyorum. Burada olmak önemli neden derseniz ben her yemekten sonra söylediğim bir şey var. Sağ olsun bizim yönetim kurulumuzun çabaları ile tesislerimizde bizim yemeğimiz çıkıyor yiyecek ekmeğimiz var. Ama bu tür sahiplenmeler takımın moral ve motivasyonunu en üst seviyeye çıkartıyor. Bu lig maratonunda bu sahiplenmesi başkanımızın bizim omuzlarımızdaki yükü biraz daha artırdı. Bizlerde bu birliktelikle bu beraberlikle belirlediğimiz hedeflere emin adımlarla gideceğiz. Biz Tokat’ı bir bütün olarak görüyoruz ilçeleri ile beraber. Pazar ilçemizde en gözde turistik ilçelerimizden biri, bu nedenle burada olmaktan çok mutluyuz. Hem sayın belediye başkanımıza hem de Pazar halkına teşekkürlerimiz sunuyoruz’ dedi. Yemekten sonra tarihi mekanda hatıra fotoğrafı çekinmesinin ardından Tokatspor aradan ayrıldı.


Resmi tıklayın